Погода в Черновцах
 

серпня 2017

Середа 30 серпня 2017
У Чернівецькій обласній філармонії відбулась прес-конференція PDF Друк Написати листа
Середа, 30 серпня 2017, 16:05
У Чернівецькій обласній філармонії відбулась прес-конференція з нагоди початку нового, ювілейного 140-го концертного сезону, та 160-ої річниці від дня народження буковинського композитора Євсевія Мандичевського
Детальніше......
У Чернівецькому обласному центрі естетичного виховання «Юність Буковини» відбулось конференція освітян міста PDF Друк Написати листа
Середа, 30 серпня 2017, 15:55
У Чернівецькому обласному центрі естетичного виховання «Юність Буковини» відбулось конференція освітян міста, під час якої вчителі та працівники галузі освіти обговорили підготовку до початку нового навчального року
Детальніше......
На Буковині поліцейські розшукують шістьох дітей, котрі втекли з табору відпочинку PDF Друк Написати листа
Середа, 30 серпня 2017, 14:00
Усі втікачі є вихованцями притулку для дітей міста Чернівців служби у справах дітей Чернівецької облдержадміністрації.
Детальніше......
Завдяки підприємцям – спрощенцям Чернівці отримали 86,7 млн. грн. єдиного податку PDF Друк Написати листа
Середа, 30 серпня 2017, 09:19

Завдяки підприємцям – спрощенцям Чернівці отримали 86,7 млн. грн. єдиного податку

Упродовж семи місяців цього року від суб’єктів господарювання, які обрали спрощену систему оподаткування, до бюджету Чернівців надійшло 86,7 млн. грн. єдиного податку. Як підкреслив начальник Чернівецької ОДПІ Микола Загарюк, спостерігається позитивна динаміка надходжень від платників єдиного податку. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшилися на 27,3 млн. грн., або майже на третину.

Підприємці сплатили 68,8 млн. грн. цього податку, юридичні особи – платники єдиного податку – 17,9 млн. грн.

Нагадаємо, що рішенням Чернівецької міської ради №581 від 09.02.2017р. у 2017 році ставки єдиного податку для платників І та ІІ груп застосовуються з коефіцієнтом 0,5.

Відділ організації роботи Чернівецької ОДПІ



Платники можуть отримати довідку про подану декларацію PDF Друк Написати листа
Середа, 30 серпня 2017, 09:13

Платники можуть отримати довідку про подану декларацію

Платник податків може звернутися до контролюючого органу та отримати довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи, а саме про сплату або відсутність податкових зобов’язань.

Наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 568 затвердив форму довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов'язань) та Порядок оформлення і видачі цієї довідки.

Довідка видається безоплатно у паперовій та/або електронній формах на підставі:

- заяви платника податків про видачу Довідки (за встановлено формою, яка затверджена наказом Мінфіну від 13.06.2017 №568);

- податкової декларації про майновий стан і доходи (затверджена наказом Мінфіну №859 від 02.10.2015р зі змінами та доповненнями).

Заява та податкова декларація подаються платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за місцем податкового обліку.

Заяву про видачу довідки за вибором платника податку може бути подано засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Заява складається з обов'язковим посиланням на відповідний пункт Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс), яким передбачено видачу контролюючим органом довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) довідку буде подано платником податків.

Зокрема, підстави:

- для платників податків – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання та зобов’язані подати до контролюючого органу податкову декларацію не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду - п.179.3 ст.179 Податкового кодексу;

- на вимогу інших підприємства (установи, організації) - на підставі п.179.12 ст.179 Податкового кодексу .

Звертаємо увагу, що довідка видається контролюючим органом за місцем податкового обліку:

- платникам податків, які звернулися відповідно до пункту 179.12 статті 179 розділу IV Кодексу, - протягом 10 календарних днів з дати отримання заяви;

- платникам податку - резидентам, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання та які звернулися відповідно до пункту 179.3 статті 179 розділу IV Кодексу, - протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації та сплати належної суми податку.

Відділ організації роботи Чернівецької ОДПІ


Довідки з питань податкового законодавства за номером 0-800-501-007 PDF Друк Написати листа
Середа, 30 серпня 2017, 08:56

Довідки з питань податкового законодавства за номером 0-800-501-007

Чернівецька ОДПІ нагадує, що для отримання інформаційно – довідкових послуг з питань оподаткування, митної справи, єдиного соціального внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено  на органи ДФС, слід телефонувати 0-800-501-007 (безкоштовно з стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку).

За цим же номером телефону можна залишити інформацію щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДФС (обравши напрямок 4 у меню інтерактивного голосового автовідповідача).

Відділ організації роботи Чернівецької ОДПІ



Вівторок 29 серпня 2017
РОЗ’ЯСНЕННЯ МІНІСТРА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ ПАВЛА ПЕТРЕНКА PDF Друк Написати листа
Вівторок, 29 серпня 2017, 12:59

Право оренди земельної ділянки посвідчується договором оренди землі. Договір укладається між власником землі та орендарем у письмовій формі. За бажанням однієї із сторін він може бути посвідчений нотаріально

Детальніше......
Якщо ви не отримали повідомлення про сплату податку за нерухомість, не переживайте, - штраф платити не будете PDF Друк Написати листа
Вівторок, 29 серпня 2017, 12:45

Якщо ви не отримали повідомлення про сплату податку за нерухомість,

не переживайте, - штраф платити не будете


Термін сплати майнових податків для громадян завершиться 29 серпня, але  лише для тих власників нерухомого майна, які отримали повідомлення про сплату податку до 1 липня.

Як пояснив начальник Чернівецької ОДПІ Микола Загарюк,  якщо чернівчани не отримали повідомлення про сплату податку, то й сплачувати штраф не доведеться.

Після отримання повідомлення з податкової у платника є 60 днів на добровільну сплату податку. Але часто виникає питання: що робити, якщо податкове повідомлення-рішення не було отримано, хоча є підстави нараховувати податок. Чи буде покараний платник?

Як розповів посадовець, оскільки сума податку розраховується податковим органом, то громадяни не несуть відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту розрахунку. Простіше кажучи, якщо платник не отримав повідомлення з податкової, то і карати його немає за що. Тому що оплачується тільки «узгоджене податкове зобов’язання». Воно вважається таким, якщо людина офіційно отримала повідомлення  і не оскаржила рішення податкової.

«Причини неотримання квитанції можуть бути різні. Наприклад, людина перебуває у відрядженні або навіть свідомо не відкриває листоноші двері. Лист з повідомленням лежить на пошті місяць і потім повертається до нас», – розповів Микола Васильович.

Буває, що платник змінює місце свого проживання, а повідомлення  приходять за адресою реєстрації, яка є в податковій. Тому в будь-якому випадку фіскали рекомендують прийти до податкової інспекції та провести звірку даних.

У будь-якому випадку, якщо дані про об’єкт потрапили в реєстр прав на нерухомість, ДФС контролюватиме сплату податку і з’ясовувати, чому не було отримано повідомлення.

Відділ організації роботи Чернівецької ОДПІ



Вівторок 22 серпня 2017
Затверджено порядок переходу платників податку на прибуток до подання спрощеної податкової декларації та форма такої декларації PDF Друк Написати листа
Вівторок, 22 серпня 2017, 09:25

Затверджено порядок переходу платників податку на прибуток до подання спрощеної податкової декларації та форма такої декларації

Чернівецька ОДПІ звертає увагу, що 15.08.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 №592 (далі – Постанова №592), якою відповідно до абзацу четвертого п.46.5 ст.46 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) затверджені:

- Порядок переходу платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації з такого податку (далі – Порядок);

- форма спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за ставкою 0% відповідно до п.44 підрозділу 4 «Особливості справляння податку на прибуток підприємств» розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ.

Порядок регулює питання переходу суб’єктів господарювання – платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за ставкою 0% відповідно до п.44 підрозділу 4 розділу ХХ ПКУ.

Платники податку на прибуток підприємств, які відповідають критеріям, визначеним пунктом 44 підрозділу 4 розділу ХХ ПКУ, і мають право застосовувати ставку податку 0%, за результатами кожного звітного (податкового) періоду складають спрощену податкову декларацію із зазначеного податку за встановленою формою та подають її контролюючому органові у строк, встановлений ПКУ для річного звітного (податкового) періоду.

Нагадуємо, що відповідно до п.44 підрозділу 4 розділу ХХ ПКУ на період до 31.12.2021 застосовується ставка нуль відсотків для платників податку на прибуток, у яких річний дохід, визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період, не перевищує трьох мільйонів гривень та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як дві мінімальні заробітні плати, розмір якої встановлено законом, та які відповідають одному із таких критеріїв:

а) утворені в установленому законом порядку після 01.01.2017;

б) діючі, у яких протягом трьох послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) щорічний обсяг доходів задекларовано в сумі, що не перевищує трьох мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила від 5 до 20 осіб;

в) які були зареєстровані платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до 01.01.2017 та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до трьох мільйонів гривень та середньооблікова кількість працівників становила від 5 до 50 осіб.

При цьому, якщо платники податку, які застосовують норми цього пункту, у будь-якому звітному періоді досягли показників щодо отриманого доходу, середньооблікової чисельності або середньої заробітної плати працівників, з яких хоча б один не відповідає критеріям, зазначеним у цьому пункті, то такі платники податку зобов’язані оподаткувати прибуток, отриманий у такому звітному періоді, за ставкою, встановленою п.136.1 ст.136 ПКУ.

Постанова №592 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 15.08.2017 №151.

Відділ організації роботи Чернівецької  ОДПІ


Торгуєте технікою – подбайте про касовий апарат PDF Друк Написати листа
Вівторок, 22 серпня 2017, 09:20

Торгуєте технікою – подбайте про касовий апарат

З 08 травня 2017 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 16.03.2017 р. № 231 «Про затвердження переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій».

Оскільки ця новація стосується чималої кількості суб’єктів господарювання, про ці та інші питання розповів начальник Чернівецької ОДПІ Микола Загарюк.

– Розкажіть, чи усі платники, які торгують технікою, зобов’язані використовувати касові апарати? Можливо, є винятки, наприклад, платники на спрощеній системі оподаткування?

Постанова Кабміну опублікована 7 квітня і набрала чинності через 30 днів з дня її опублікування, тобто з 8 травня. Саме з цієї дати й слід застосовувати РРО підприємцям-«єдинникам», які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

Це повинні робити і платники єдиного податку першої групи, які провадять діяльність на ринках, і платники другої та третьої груп незалежно від обсягу річного доходу. Для них визначальною умовою в застосовуванні РРО є реалізація відповідного виду товарів, а саме – технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

– Чи зможе підприємець самостійно працювати з касовою технікою. Можливо, йому доведеться наймати на роботу бухгалтера?  Наскільки це складно?

– Складного тут нема нічого. Сьогодні всі РРО підключаються до мережі Інтернет і передають звіти в електронному вигляді, що спрощує ведення бухобліку, позбавляє необхідності зберігання контрольної стрічки і тому подібних формальностей.

Для реєстрації РРО необхідно вивчити документацію щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їхніх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім уже їх придбати; обрати центр сервісного обслуговування та укласти з ним договір; звернутися до податкової за місцем проживання суб’єкта господарювання.

– Які документи необхідні для реєстрації касового апарата?

– Заява про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО; копія документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО; копія паспорта РРО; копія документа на право власності або право перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат; копія договору із ЦСО (центром сервісного обслуговування).

Треба також отримати довідку про резервування фіскального номера РРО за формою № 2-РРО; протягом п’яти робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО звернутися до ЦСО для опломбування касового апарата, ввести його в експлуатацію і подати копії згаданої довідки та акта до закінчення п’ятиденного строку до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.

– Яка відповідальність чекає на підприємців, які не зареєструють реєстратор розрахункових операцій?

– Якщо з’ясується, що суб’єкт господарювання не застосовує реєстратор розрахункових операцій при реалізації товарів, то буде штраф: у розмірі 1 гривня – за порушення, вчинене вперше, та 100% вартості проданих товарів – за кожне наступне здійснене порушення.

– Скільки платників у Чернівцях використовують РРО?

– Враховуючи те, що основна сфера застосування РРО – це торгівля і сфера послуг для населення, де операції відбуваються з використанням готівки або особистих платіжних карт, то суб’єктів господарювання, які використовують РРО, є чимало.

Загалом на 01.08.2017р. на обліку в Чернівецькій ОДПІ перебувають 2435 реєстраторів розрахункових операцій, в т.ч. 2149 працюють у Чернівцях, а 286 – на Глибоччині.

Зрозуміло, що їхня кількість збільшується, зокрема і у зв’язку з новаціями, про які ми зараз говоримо.

– Якщо підприємець вирішив встановити РРО, як правильно його вибрати?

– Перелік касових апаратів та фіскальних реєстраторів, дозволених до реєстрації та використання в Україні, міститься в Державному реєстрі РРО. Ви можете вибрати будь-яку модель з розділу I (доступні до первинної реєстрації). Вибір конкретної моделі залежить від ваших бізнес-процесів, кількості покупців, облікової системи тощо. У разі потреби консультацію нададуть у Центрі обслуговування платників Чернівецької ОДПІ.

Відділ організації роботи Чернівецької ОДПІ


Сторінка 2 з 13
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Слідкуйте за нами

Відео архів

Відеоархів МТРК Чернівці

Календар новин

< серпня 2017 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Langate

Справжня вода

Молодий Буковинець

Глобус відвідувачів

Статистика

На даний момент 291 гостей на сайті
 
Copyright © 2010 Телеканал "Чернівці".Всі права захищені.