Погода в Черновцах
 

вересня 2017

П'ятниця 29 вересня 2017
До уваги релігійних організацій! PDF Друк Написати листа
П'ятниця, 29 вересня 2017, 09:00

До уваги релігійних організацій! Релігійні організації зобов’язані привести у відповідність установчі документи до 01 січня 2018 року

Відповідно до норм пункту 35 підрозділу 4 розділу XX ,,Перехідні положення” Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 – VI (із змінами та доповненнями, далі – Кодекс) та Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440 (із змінами та доповненнями, далі – Порядок) передбачено, що релігійні організації до 01.01.2018 року не можуть бути виключені з Реєстру через невідповідність установчих документів вимогам пп.133.4.1  п.133.4  ст.133 Кодексу.

Критерії віднесення підприємств, установ та організацій до неприбуткових встановлено пп.133.4.1 п.133.4 ст.133 Кодексу та п.7 Порядку, а саме: неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація, що одночасно відповідає таким вимогам:

- утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

- установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб. Для цілей цього абзацу не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) фінансування видатків, визначених пп. 133.4.2 цього пункту;

- установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення);

- внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Згідно з пп.133.4.2 п.133.4 ст.133 Кодексу доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

Доходи неприбуткових релігійних організацій використовуються також для здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя.

Контролюючий орган здійснює перевірку відомостей, які містяться у поданих неприбутковою організацією документах, щодо відповідності вимогам, встановленим Кодексом та законодавством, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації, та у встановленому порядку приймає рішення про включення, повторне включення, відмову у включенні до Реєстру, виключення неприбуткової організації з Реєстру тощо.

Таким чином, у разі якщо неприбуткова організація відповідає вимогам пп.133.4.1 п.133.4 ст.133 Кодексу, така організація може бути включена до нового Реєстру.

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ


Якщо дані у декларації з ПДВ не співпадають з даними Єдиного реєстру податкових накладних PDF Друк Написати листа
П'ятниця, 29 вересня 2017, 08:58

Якщо дані у декларації з ПДВ не співпадають з даними Єдиного реєстру податкових накладних

Виявлення розбіжностей даних податкової декларації та даних ЄРПН є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.

Так, згідно з п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлений ПКУ термін.

При цьому у п. 201.10 ст. 201 ПКУ визначено, що відсутність факту реєстрації платником податку – продавцем товарів/послуг податкових накладних в ЄРПН не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов’язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов’язань за відповідний звітний період.

Відтак, виявлення розбіжностей даних податкової декларації та даних ЄРПН є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.

Нагадаємо, до видів перевірок, які мають право проводити контролюючі органи, згідно з п. 75.1 ст. 75 ПКУ належать камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Порядок проведення документальних позапланових перевірок визначено ст. 78 ПКУ. Так, відповідно до п. 78.1 ст. 78 ПКУ, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності, зокрема, такої підстави, як встановлення недостовірності даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків, якщо на письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначено виявлену недостовірність даних, платник податків не надасть пояснення та документальні підтвердження до них, та протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запита, – відповідну декларацію.

Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування ПДВ (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування ПДВ, даних ЄРПН та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ


Оподаткування додаткового джерела заробітку PDF Друк Написати листа
П'ятниця, 29 вересня 2017, 08:57

Оподаткування додаткового джерела заробітку

Чернівецька ОДПІ інформує, що здача в оренду власного майна є додатковим джерелом заробітку, а це може бути одна кімната у квартирі, сама квартира, гараж, дачний будинок тощо. Юридичне оформлення таких правовідносин відбувається шляхом підписання договору про найм (оренду) нерухомого майна. Здавання в оренду власного нерухомого майна може здійснюватись фізичними особами як у межах підприємницької діяльності, так і без реєстрації орендодавця фізичною особою – підприємцем.

Досить часто громадяни України забувають, що згадане джерело заробітку підлягає оподаткуванню. Стаття 170 Податкового кодексу визначає особливості нарахування та оподаткування доходів від надання нерухомості в оренду, житловий найм.

Орендодавцю, який здає квартиру фізичним особам і не є підприємцем, кожного кварталу протягом 40 днів після його закінчення необхідно нарахувати та сплатити податок на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовий збір за ставкою 1,5%  із суми отриманого доходу.

Сума отриманого доходу, сплаченого протягом року податку та нарахованого податкового зобов’язання за результатами такого року, відображається орендодавцем у річній податковій декларації. Така декларація подається до 1 травня року, що настає за звітним, до податкової інспекції за податковою адресою платника податку.

Чернівецька ОДПІ звертає увагу, що крім відповідальності за несплату податків, не потрібно забувати і про те, що право на оформлення субсидій надається особам, які орендують житло і оплачують вартість житлово-комунальних послуг на підставі письмового договору найму (оренди) житла.

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ


Перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН PDF Друк Написати листа
П'ятниця, 29 вересня 2017, 08:54

Перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН

Чернівецька ОДПІ звертає увагу, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, у квитанції зокрема, зазначається пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН. Повідомлення та документи на підтвердження реальності операцій по зупинених податкових накладних  подається виключно в електронному вигляді.

Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН, у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації, затверджено наказом МФУ від 13.06.2017 N 567.

Так, для критерію, зазначеного у п.п. 1 п. 6 Критеріїв, затверджених наказом МФУ від 13.06.17 №567 це:

- договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

Для критерію, зазначеного в п.п. 2 пункту 6 Критеріїв, затверджених наказом МФУ від 13.06.17 №567 це:

- договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ


Найбліш запитувані послуги у ЦОП Чернівецької ОДПІ PDF Друк Написати листа
П'ятниця, 29 вересня 2017, 08:53

Найбліш запитувані послуги у ЦОП Чернівецької ОДПІ

Центром обслуговування платників Чернівецької ОДПІ надається широкий спектр безкоштовних послуг для відвідувачів. Серед них приймання податкової звітності, видача реєстраційного номера облікової картки, отримання електронного цифрового підпису тощо. Також для зручності відвідувачів в Центрі функціонує система Wi-Fi.

З початку року працівниками ЦОП відвідувачам надано майже 352 тисячі адміністративних послуг. Платники отримали послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій, реєстрації книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, реєстрації платника єдиного податку, видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.  Але найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків. Нею скористалися 7190 чернівчан, що на 1161 більше, ніж торік.

Чернівецька ОДПІ нагадує: отримання довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків – процедура безкоштовна.

Для того, щоб уперше отримати реєстраційний номер - громадянин особисто (або через представника) подає до органу фіскальної служби Облікову картку фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР, яка є водночас заявою для реєстрації. Також необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу, який містить необхідні для реєстрації реквізити, а саме: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, місце народження, місце проживання, громадянство.

Якщо необхідно внести зміни, наприклад у разі зміни прізвища, імені, або адреси, то реєстраційний номер залишається незмінним, - змінюється лише нові дані на бланку. У такому випадку громадянину необхідно звернутися до податкової інспекції з оригіналом паспорта (зі зміненим прізвищем, іменем, або ж адресою) та заповнити форму 5 ДР (внесення змін персональних даних).

Для отримання номера облікової картки неповнолітнім заповнити заяву може один із батьків при наявності свідоцтва про народження дитини та власного паспорта, що посвідчує його особу.

Довідку (вперше, на дитину, або зі змінами) можна безкоштовно отримати у фіскальній службі упродовж п’яти робочих днів.

У випадку втрати реєстраційного номера облікової картки платника податків, громадянин може повтрно отримати його дублікат одразу ж при пред'явленні паспорта.

Просимо звернути увагу, що громадяни можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Держреєстрі, до будь-якої податкової інспекції. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до десяти робочих днів.

Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) у Чернівецькій ОДПІ можна отримати за адресою: вул. Героїв Майдану 200-А, зала обслуговування платників податків №1 (каб.№105), 3 вікно.

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ


Повідомлення для підтвердження реальності операцій по зупинених податкових накладних подаються лише в електронному вигляді PDF Друк Написати листа
П'ятниця, 29 вересня 2017, 08:52

Повідомлення для підтвердження реальності операцій по зупинених податкових накладних подаються лише в електронному вигляді

Чернівецька ОДПІ інформує, що для унеможливлення впливу людського фактору на процес приймання документів Міністерством фінансів України наказом від 21.07.2017 №654  "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року №567" внесено зміни до діючого наказу, якими передбачено подання повідомлень та документів на підтвердження реальності операцій по зупинених податкових накладних виключно в електронному вигляді.

Змінами також передбачено і додатковий контроль за операціями з нульовою ставкою та тими операціями, які звільнені від оподаткування. Це, у свою чергу, дозволить зупинити подальше використання схем фіктивного кредиту з податку на додану вартість

Наказ Міністерства фінансів України "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року №567" від 21.07.2017 №654 опубліковано в газеті "Урядовий кур’єр" за 12 серпня 2017 року №150.

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ


Податкова соціальна пільга для осіб з інвалідністю, або осіб які виховують дитину інваліда PDF Друк Написати листа
П'ятниця, 29 вересня 2017, 08:50

Податкова соціальна пільга для осіб з інвалідністю, або осіб які виховують дитину інваліда

Працівникам, які мають статус особи з інвалідністю, або виховують дитину інваліда до доходу у вигляді заробітної плати надається податкова соціальна пільга згідно норм ст. 169 Податкового кодексу України.

Так, працівнику який має статус особи з інвалідністю 1 або 2 групи в тому числі з дитинства, надається податкова соціальна пільга (далі ПСП) у розмірі 150% від суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту, у 2017 році це 1200 грн.

Пільга у розмірі, що дорівнює 200 відсоткам суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту   у 2017 році це 1600 грн. - для платника податку, який є учасником бойових дій під час Другої світової війни або особою, яка у той час працювала в тилу, та інвалідом I і II групи, з числа учасників бойових дій на території інших країн у період після Другої світової війни, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"

Податкова соціальна пільга надається до доходу у вигляді заробітної плати,  граничний розмір якої у 2017 році не перевищує в місяць 2240 грн. Для отримання  пільги особи з інвалідністю 1 або 2 групи в тому числі з дитинства,   найманому працівнику необхідно подати заяву та  копію пенсійного посвідчення  або довідку медико – соціальної експертизи, відповідно до п.п.5 п.5 Порядку подання документів для застосування податкової соціальної пільги, затвердженого ПКУ від 29.12.2010 №1227 (далі ПКМУ 1227).

Особам  які є інвалідами I і II групи, з числа учасників бойових дій на території інших країн,  крім заяви необхідно подати роботодавцю копію посвідчення учасника бойових дій, виданого відповідними органами, п.п.9 п.5  ПКМУ №1227.

Якщо працівник виховує дитину інваліда віком до 18 років надається пільга у розмірі, що дорівнює 150 відсоткам суми пільги, визначеної підпунктом 169.1.1 цього пункту, у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років, у 2017 – 1200 грн.

Для отримання такої пільги працівник надає  копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ, що підтверджує встановлення батьківства, чи документи, які підтверджують вік дитини (дітей), затверджені відповідним органом країни, в якій іноземна фізична особа - платник податку постійно проживав (проживала) до прибуття в Україну; копію рішення органу опіки і піклування про встановлення опіки чи піклування (якщо із заявою звертається опікун або піклувальник);пенсійне посвідчення дитини або довідку медико-соціальної експертизи для заявника, який утримує дитину-інваліда віком від 16 до 18 років;медичний висновок, виданий закладами МОЗ в установленому порядку (якщо із заявою звертається платник податку, який утримує дитину-інваліда віком до 16 років) п.п. п.5  ПКМУ №1227.

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ


Про систему СМКОР – під час «гарячої лінії» PDF Друк Написати листа
П'ятниця, 29 вересня 2017, 08:49

Про систему СМКОР – під час «гарячої лінії»

Податок на додану вартість вважається одним з найбільш складних в адмініструванні та "зручним" з точки зору мінімізаторів для маніпулювання показниками. Тому не випадково з 1 липня 2017 року ДФС перейшло до вдоcконаленого формату адміністрування ПДВ. Для кращої поінформованності платників про СМ КОР  нещодавно був проведений черговий сеанс «гарячої лінії» на тему: «Система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних і розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків (СМ КОР)» за участі начальника управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем Урбанчука Сергія Володимировича.

Платники запитували фахівця про систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних та розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, щодо Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, які податкові накладні/розрахунки коригування не підлягають моніторингу в СМ КОР, алгоритму дій у разі зупинення реєстрації. Крім того, громадяни змогли обговорити з податківцем  низку практичних ситуацій.

Подібні інформаційні заходи проводяться фахівцями Чернівецької ОДПІ на постійній основі. Громадяни можуть в телефонному режимі та особисто вирішити усі свої проблемні питання, отримати фахову консультацію та практичну допомогу, а також надати пропозиції щодо критеріїв, за якими спрацьовує система призупинення.

Номери телефонів: 54-60-15; 54-60-00; 54-56-41.

Адреса: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200-А., каб.229, 225

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ


За землю, нерухомість і транспорт чернівчани сплатили 20 мільйонів податків PDF Друк Написати листа
П'ятниця, 29 вересня 2017, 08:47

За землю, нерухомість і транспорт чернівчани сплатили 20 мільйонів податків

Упродовж восьми місяців цього року бюджет Чернівців від громадян – землекористувачів, власників нерухомості та елітного транспорту отримав 20799,7 тис. грн. майнових податків, що на 4400,2 тис. грн. більше, ніж торік.

Як розповів начальник Чернівецької  ОДПІ  Микола Загарюк, найбільша питома вага  у структурі надходжень майнових податків традиційно належить платі за  землю,- цього року землевласники та землекористувачі – громадяни поповнили казну міста на 18059,7 тис. грн., що на 2508,2 тис. грн. перевищує минулорічні показники.

За вісім місяців цього року від громадян, власників об’єктів  житлової та нежитлової нерухомості, бюджет Чернівців отримав податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки 2549,8 тис. грн., що на 1192,8 тис. грн. ,  або більше ніж в 2 рази перевищує показники минулого року.

Спалата транспортного податку громадянами попвнила бюджет  на  190,2 тис. грн.

Термін сплати майнових податків для громадян завершився 29 серпня, але  лише для тих власників нерухомого майна, які отримали повідомлення про сплату податку до 1 липня.

Як пояснив начальник Чернівецької ОДПІ Микола Загарюк,  якщо чернівчани не отримали повідомлення про сплату податку, то й сплачувати штраф не доведеться. Після отримання повідомлення з податкової у платника є 60 днів на добровільну сплату податку.

Як розповів посадовець, оскільки сума податку розраховується податковим органом, то громадяни не несуть відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту розрахунку. Простіше кажучи, якщо платник не отримав повідомлення з податкової, то і карати його немає за що. Тому що оплачується тільки «узгоджене податкове зобов’язання». Воно вважається таким, якщо людина офіційно отримала повідомлення  і не оскаржила рішення податкової.

«Причини неотримання квитанції можуть бути різні. Наприклад, людина перебуває у відрядженні або навіть свідомо не відкриває листоноші двері. Лист з повідомленням лежить на пошті місяць і потім повертається до нас», – розповів Микола Васильович.

Буває, що платник змінює місце свого проживання, а повідомлення  приходять за адресою реєстрації, яка є в податковій. Тому в будь-якому випадку фіскали рекомендують прийти до податкової інспекції та провести звірку даних.

У будь-якому випадку, якщо дані про об’єкт потрапили в реєстр прав на нерухомість, ДФС контролюватиме сплату податку і з’ясовувати, чому не було отримано повідомлення.

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ


В бюджеті Чернівців – 664 млн. податків PDF Друк Написати листа
П'ятниця, 29 вересня 2017, 08:43

В бюджеті Чернівців – 664 млн. податків

Упродовж восьми місяців цього року  чернівецькі платники податків сплатили до бюджету Чернівців 664,1 млн. грн. податків і зборів, що на 127,2 млн. грн. більше надходжень  минулого року.

Один із найвагоміших джерел наповнення місцевої казни – це податок на доходи фізичних осіб, якого надійшло 384,7 млн. гривень. Порівняно із минулим роком приріст податку на доходи фізосіб склав 115,3 млн. грн.

Суттєвими джерелами наповнення місцевої скарбниці є плата за землю, що додала до бюджету 100,9 млн. грн. Це перевищує сплату минулого року на 8,2 млн. грн. Від суб'єктів малого і середнього підприємництва надійшло 103,4 млн. грн. єдиного податку, а це на 30,2 млн. грн. більше, ніж торік.

Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів приніс чернівецькій громаді 58,9 млн. грн.

Кожна з наведених цифр — не лише результат роботи чернівецької бізнес – спільноти, а й перспективи для збільшення надходжень та поліпшення умов життя мешканців нашого міста.

Сектор організації роботи Чернівецької ОДПІ


Сторінка 1 з 6
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>

Слідкуйте за нами

Відео архів

Відеоархів МТРК Чернівці

Календар новин

< вересня 2017 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Langate

Справжня вода

Молодий Буковинець

Глобус відвідувачів

Статистика

На даний момент 245 гостей на сайті
 
Copyright © 2010 Телеканал "Чернівці".Всі права захищені.