чим жив чернівецький аеропорт у 2012-му році Друк
Середа, 20 лютого 2013, 18:10

Новітнє світлосигнальне обладнання, реконстукція злітно-посадкової смуги, відкриття додаткових рейсів до Європи та світу - і це далеко не весь перелік того, чим жив чернівецький аеропорт у 2012-му році. Напередодні святкування Дня працівників житлово-комунального Новітнє світлосигнальне обладнання, реконстукція злітно-посадкової смуги, відкриття додаткових рейсів до Європи та світу - і це далеко не весь перелік того, чим жив чернівецький аеропорт у 2012-му році. Напередодні святкування Дня працівників житлово-комунального господарства, "Чернівецький репортер" започатковує серію сюжетів, в яких ми розкажемо про найбільші комунальні установи міста та їх здобутки за підсумками минулого року. Сьогодні мова піде про один із найбільших аеропортів Західної України, - балканські ворота Буковини - "Чернівецький міжнародний аеропорт".

Британський Хітроу, московські Шеремєтьєво та Домодєдово. Продовжувати цей логічний ряд можна до безкінечності, аж поки не прозвучить назва - "Чернівецький міжнародний аеропорт". І хоча буковинські повітряні ворота не приймають в себе тисячі рейсів та мільйони пасажарів за рік, чернівецький аеропорт також має чим похвалитися. За словами директора летовища, Віктора Миронюка, - Чернівці здатні прийняти у себе будь-який літак. Завдяки реконструкції злітно-посадкової смуги, тут може сісти як маленький Ан, так і потужний "Боїнг"

Віктор Миронюк, начальник КП "Чернівецький міжнародний аеропорт": "На сьогоднішній день реконструйовано і відновлено кусок смуги - 316 метрів. Полоса зараз, в принципі, в нормальному стані. єдине це якість асфальтно-бетонного покриття. Тому наразі найнагальніше питання - перекриття повністю злітно-посадкової смуги".

Ще нещодавно, головною біллю аеропорту було стареньке світло-сигнальне обладнання смуги, що в умовах сильних туманів не могло забезпечити достатнього освітнення для посадки літаків. Тепер цю проблему вирішили: "Нова система - це вогні високої інтенсивності з двох напрямків посадки. Ця світлосигнальна система набагато покращує наші можливості по прийому повітряних суден".

В аеропорті запевняють, що постійно ведуться перемовини щодо запровадження нових рейсів. Однак, через складну економічну ситуацію, наразі доводиться говорити переважно про виконання та забезпечення тих рейсів, що є в наявності. Це і повітряний зв"язок із Тімішоарою, і балканські напрямки. Набагато складнішим, однак, залишається сполучення із столицею України.

Віктор Миронюк, начальник КП "Чернівецький міжнародний аеропорт": "Літак на Київ в нас трошечки літав. Але ціна білета була зависокою і нам довелося рейс призупинити, так як він показав свою нерентабельність".

Віктор Миронюк сподівається, що проблема сполучення із Києвом все ж таки вирішиться. Адже переговори з цього питання тривають. Також в аеропорті розраховують і на позитивне вирішення іншого пріоритету, а саме виділення Чернівцям для базування хоча б одного літака, який зможе в будь-який момент прийняти на борт 100 - 150 пасажирів та підстрахувати проблемні рейси. Незважаючи на всі труднощі, тут переконані, що Чернівці й надалі залишатимуться балканськими повітряними воротами, а сам аеропорт, готується вже в цьому році відсвяткувати своє 80-річчя.

Олександр Коркоїл. Телеканал «Чернівці».