"МіськШЕП" впроваджує новітні технології Друк
Середа, 27 лютого 2013, 17:03

"МіськШЕП" впроваджує новітні технології. Дорожники не стали чекати настання календарної весни та взялися ремонтувати розбиті міські вулиці так званим холодним асфальтом. П’ять хвилин і з десяток вибоїн на перехресті вулиць Каспрука та Червоноармійської

"МіськШЕП" впроваджує новітні технології. Дорожники не стали чекати настання календарної весни та взялися ремонтувати розбиті міські вулиці так званим холодним асфальтом. П’ять хвилин і з десяток вибоїн на перехресті вулиць Каспрука та Червоноармійської зникають під шаром холодного асфальту. Комунальники переконують, в таку пору року та за такої погоди, холодний асфальт - єдиний спосіб ефективно та швидко усунути недоліки дороги.

Іван Майор, виконроб КП "МіськШЕП": "Холодний асфальт відрізняється тим, що він дійсно холодний і він одразу ж застиває, і є можливість працювати зараз навесні, адже застивання моментальне. Ну, це не є капітальний ремонт. Адже капремонт проводиться гарячим асфальтом, а це для того, щоб пережити зиму, пережити весну і менше бити наші машини".

Таким "пожежним" способом, дорожники вже підлатали аварійні ділянки на вулицях Винниченка та Садовій. Однак пріоритетом залишаються автобусно-тролейбусні маршрути, такі як вулиця Червоноармійська. Втім, міськшепівці зауважують, - незважаючи на перевіреність технології холодного асфальту, капітальний ремонт проблемних вулиць ніхто не відміняв: "Капітальний ремонт - це повністю суцільне асфальтування гарячим асфальтом. Це треба перекрити вулицю, зробити основу, перед тим поміняти мережі".

Наразі дорожники підремонтували більшу частину Червоноармійської. На черзі - інші центральні магістралі з інтенсивним рухом.

Олександр Коркоїл. Телеканал «Чернівці».