Громадськї організації та медіа експерти провели тренінг з представниками ОТГ та районних ЗМІ (ВІДЕО) Друк
Середа, 12 вересня 2018, 17:59
Як налагодити діалог між засобами масової інформації та представниками об’єднаних територіальних громад, говорили в Українському народному домі в Чернівцях Як налагодити діалог між засобами масової інформації та представниками об’єднаних територіальних громад, говорили в Українському народному домі в Чернівцях. Представники Громадської організації  “Буковинський центр виборчих технологій ” та медіа експерти спілкувались і провели тренінг з представниками ОТГ та районних ЗМІ, щодо правильності налагодження шляхів співпраці між обома та які вигоди будуть отримані в результаті.
Ігор Баб'юк, директор ГО “Буковинський центр виборчих технологій ”: «На сьогоднішній день, коли об’єднується декілька населених пунктів то потрібно мати хорошу зовнішню рекламу і хороші позиції в інформаційній сфері. Ми будемо говорити про те як поширювати інформацію і як налагодити взаємозв’язок ,зробивши комунікацію з місцевими засобами масової інформації. Потрібно подумати який інтерес у кожного в тому щоб інформація поширювалась . Ми зацікавлені в тому , щоб про громади знали не тільки її мешканці але і в районах ,областях та країні».
Євгенія Олійник,медіа-експерт “Детектор медіа”: «В першу чергу коли ОТГ налагоджує зв'язок зі ЗМІ ,потрібно пам’ятати, що це не просто зв'язок заради зв’язку. Як ЗМІ вивчає свою аудиторію , так само і ОТГ вивчають аудиторію того населення яке живе на території громади,тобто задля кого вони керують нею. ВІ той же час коли медіа роздержавлюються , в першу чергу це друкована преса в районах,вона вчиться бути бізнесом ,адже вона і провинна бути бізнесом . Вона повинна вчитись бути самостійною і на себе заробляти , в першу чергу задовольняючи інтереси своєї аудиторії. Для цього потрібно її вивчати та дивитись її запити і в співпраці з представниками ОТГ це буде зробити легше».
Сергій Колесніков ,медіа-тренер: «Сьогодні ми будемо говорити про те як привернути увагу і яким чином ,які в хорошому розумінні хитрощі використовувати для того щоб привернути увагу журналіста до позитивних змін у громаді ,як зацікавити журналістів у висвітленні діяльності громади ,як налагодити постійну комунікацію з медіа ,за рахунок перш за все соціальних мереж. Говоритимемо про те як з мінімальними зусиллями та витрачання мінімального часу тримати фокус уваги ЗМІ на своїй діяльності».