4-ї річниця Всеукраїнського контакт-центру системи безоплатної правової допомоги у Чернівцях Друк
Четвер, 03 жовтня 2019, 15:27
Майже мільйон дзвінків за 4 роки надійшло на гарячу лінію Всеукраїнського контакт-центру системи безоплатної правової допомоги від початку його створення. Громадяни з різних куточків України отримували, як роз’яснення та правові консультації, так і інформацію про роботу системи безоплатної правової допомоги в Україні і не лише Майже мільйон дзвінків за 4 роки надійшло на гарячу лінію Всеукраїнського контакт-центру системи безоплатної правової допомоги від початку його створення. Громадяни з різних куточків України отримували, як роз’яснення та правові консультації, так і інформацію про роботу системи безоплатної правової допомоги в Україні і не лише. З нагоди 4-ї річниці Всеукраїнського контакт-центру системи безоплатної правової допомоги у Чернівцях - організували мітап зі студентами. Як це було - дивіться далі.

Аркадій Мунтяну, директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області: "Сьогодні можна сказати урочиста зустріч. Оскільки ми відзначаємо 4 річницю контакт-центру безоплатної правової допомоги і ми хотіли розповісти загалом як працює система, яку функцію виконує в самій системі контакт-центр, що він дає людям - який інструмент додатковий".

До Чернівецького контакт-центру телефонуюють люди для отримання онлайн консультації з різних юридичних питань.

Аркадій Мунтяну, директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області: "Звертаються люди, яких Ви не знаєте, і з питаннями які Ви не можете зпрогнозувати. Ось в цьому найбільша складність. Є звичайно і фізичне навантаження, тому що дзвінків надходить дуже багато. Оператор контактного центру за день обробляє від 100 до 150 дзвінків абсолютно різного характеру".

Це може бути звичайна консультація по майновим справам, або ж направлення на інші центри безоплатної вторинної допомоги в інших регіонах, - для наприклад надання адвоката, адже Чернівецький контакт-центр один з двох на всю країну. Студенти під час екскурсії центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги мали змогу стати і самим працівником контакт-центру, та жоден не осмілився. Студенти жартують - їм ще рано, вони усього лише першокурсники.

Катерина Панчук, першокурсниця юридичного факультуту ЧНУ ім. Ю. Федьковича: "Подобається тим що всі люди мають бути рівними в правах, і саме задля цього я вступила, аби саме цим допомогти, і аби цей момент був основним в житті людини".

Разом із тим для першокурсників юридичного факультету ЧНУ ім. Ю. Федьковича влаштували і тренінг з практикуюючими адвокатами. Адже теорія і практика відрізняється, а студенти ще не до кінця усвідомлюють із якою професією вони намагаються пов'язати своє життя.

Валентин Ставчанський, адвокат: "Суть адвокатської діяльності - захищати права людини. Зараз зі змінами у всіх процесуальних кодексах ... і у всіх кодексах друга стаття звучить - захист права".

За 4 роки до контакт-центру звернулось більше 960 тисяч людей. Тож кажуть в центрі з надання безоплатної вторинної допомоги, - незабаром очікують мільйонний дзвінок, адже в місяць контакт-центр приймає їх близько 30 тисяч.

Анастасія Кокоячук, Сергій Бабій, Чернівецький репортер, Чернівці