Погода в Черновцах
 

Єдина країна

Проект Єдина країна на МТРК Чернівці

Офіційні сайти

Курси валют

Завантажуємо курси валют від minfin.com.ua
Жінка-домогосподарка, турботлива матуся, жінка –річ, прикраса чи богиня
Середа, 30 червня 2010, 18:48

Жінка-домогосподарка, турботлива матуся, жінка –річ, прикраса чи богиня – все це стереотипи жіночих образів, які вміло використовуються і нав’язуються нам через рекламу. Для цього створені механізми, про які прості люди не здогадуються. Використання таких механізмів як оречевлення, надмірна естетизація, еротизація та інші – експерти з тендерних питань називають сексизмом у рекламі. Розповісти про це до Чернівців приїхала експертка  Тамара Злобіна. Її запросила журналістка газети «Версії» Емма Антонюк. На семінар були запрошені журналісти та представники рекламних відділів мас-медіа та зацікавлені.  Світлана Павлівна Сенчик – найнеочікуваніша зі слів організаторів відвідувачка. Пенсіонерку цікавить роль жінки у сучасному суспільстві.

Світлана Сенчик учасниця семінару: «Мені здається, що мало показують розвиток почуттів жіночих… індивідуальне мислення. Мені здається, що треба, щоб мораль була в рекламі, кінофільмах».

Такі очікування жінки семінар не обманув. Як розповіла експерт Тамара Злобіна, в рекламі роль жінки часто зводиться до ролі домогосподарки, турботливої матусі і просто речі. Як от наприклад.

Від сексизму у рекламі можуть потерпати також і чоловіки, але їхній образ подається як домінуючий, тож  мінуси часто не такі помітні: «Найперший мінус в тому, що чоловікам пропонують модель переможця, будь лідером, будь сильним, при цьому забувають, що лідерами бувають тільки одиниці. А сі решта, виходить, лузери і в них починається фрустрація, стрес, психологічні проблеми».

Механізм, який використаний у таких рекламах має назву мачизм.

Інший -  фейсизм – це принцип, коли у рекламі використовуються лише  жіночі ноги, груди, сідниці (мовляв жінка – це ось це). В той час, як чоловік без голови (яка символізує  розум) не зображається.  Навчитися вирізняти сексистські механізми  - це перший крок до того, що вплинути на творців реклами, - вважають організатори семінару. Як зазначила Тамара Злобіна, причина такої реклами в неосвіченості: «Справа в низькій освіті наших рекламістів, які думають, що ця вульгарна форма «товар+баба» завжди продається, хоча це не завжди так».   Жінка у рекламі не обов’язково має зображатися пасивною – річ, домогосподарка, вона може бути сильною, зайнятою в громадській діяльності, а прати речі може не лише жінка, але й  чоловік – відтак реклама може бути більш правдивою. Організатори сподіваються – семінар подіє.

Якщо ми бодай помічатимемо сексистські реклами,  - значить ми вже не байдужі до тих, кого такі речі можуть ображати.  

Оксана Зима.  Телеканал «Чернівці».

 

Слідкуйте за нами

Відео архів

Відеоархів МТРК Чернівці

Календар новин

< червня 2010 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29        

Langate

Молодий Буковинець

Глобус відвідувачів

Статистика

На даний момент 855 гостей на сайті
 
Copyright © 2010 Телеканал "Чернівці".Всі права захищені.