Погода в Черновцах
 
До Франківська у новому потязі PDF Друк e-mail
Вівторок, 15 січня 2013, 18:34
До Франківська у новому потязі. Відтепер буковинці в гості до своїх сусідів їздитимуть швидше та комфортніше. У перший рейс Львівська залізниця відправила новий дизель-поїзд вітчизняного виробництва. Максимальну швидкість, яку він може набрати, 130 кілометрів за годину. У вагонах зможуть подорожувати понад три сотні пасажирів. Для них передбачено сервіс на високому рівні, принаймні, так пообіцяли залізничники. Ось так люди зустрічали потяг на вокзалі Ла Сьота. Фільм відзняли брати Люмєр у 1895 році. А це наші дні. Прибуття нового дизельного дизельного потягу до Чернівці зацікавило кілька десятків городян. Чому? Тому що це уперше за 15 років, як поповнився парк рухомого складу Львівської залізниці. Подія для Буковини знакова - відмітили місцеві чини.

Поки потяг готувався до відправлення у Івано-Франківську, на вокзалі в Чернівцях провели телеміст із сусідами. Через дві години чернівчани побачили новинку на власні очі.

Молоді у першій поїздці майже не було, більшість людей літнього віку. Бабусі своїх емоцій не приховували.

Два мотиорних та один причпний вагон - при побудові приміського дизель-поїзда використали сучасні вузли та агрегати. Тут німецька дизель-генераторна установка. Бокові стінки, настил та дах - із нержавіючої сталі. Перехідний майданчик між вагонами повністю закритий.

На відміну від старих потягів у цьому збільшена кабіна машиніста. Весь поїзд обладнано камерами зовнішнього спостереження, аби машиніст міг контролювати посадку-висадку пасажирів. На пульті керування - дисплей, який в разі несправності підкаже, у чому проблема. Крім того, у потязі встановлено сучасну радіостанцію. Серед мінусів новинки - те, що 130 кілометрів на відрізку Івано-Франківськ - Чернівці потяг не набере. Усе через гористу місцевість та відносно невелику відстань між пунктами. У подальшому подібні дизелі можуть зявитися і на інших напрямках. Наразі ж залізницею курсує 64 дизель-поїзди, найближчим часом 5 із них планують списати, оскільки їхня експлуатація дуже дорога - зношені і ізастарілі поїзди важко не лише обслуговувати. Чимало деталей до них тепер ніде не виготовляють.

Олександр Хмель. Телеканал «Чернівці»

 

Радіо Блиск ФМ 106.6 онлайн

Радіо Блиск ФМ 106.6

Слідкуйте за нами

Відео архів

Відеоархів МТРК Чернівці

Календар новин

< січня 2013 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Langate

Справжня вода

Молодий Буковинець

Глобус відвідувачів

Статистика

На даний момент 573 гостей на сайті
 
Copyright © 2010 Телеканал "Чернівці".Всі права захищені.