Погода в Черновцах
 
Зберігання документів - обов’язок платників PDF Друк e-mail
Понеділок, 15 травня 2017, 13:14

Зберігання документів - обов’язок платників

Чернівецька ОДПІ нагадує платникам податків про те, що норми Податкового кодексу містять положення щодо обов’язку платників податків забезпечити зберігання документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання - з передбаченого цим Кодексом граничного терміну подання такої звітності (п.44.3 статті 44 Податкового кодексу України).

У разі ліквідації платника податків документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів (2555 днів для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням), що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, платник податків зобов'язаний у п'ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити податкову інспекцію за місцем обліку та митницю, якою було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації. Відновити втрачені документи слід протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючих органів.

Відділ організації роботи Чернівецької ОДПІ


 

Радіо Блиск ФМ 106.6 онлайн

Радіо Блиск ФМ 106.6

Слідкуйте за нами

Відео архів

Відеоархів МТРК Чернівці

Календар новин

< травня 2017 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Langate

Справжня вода

Молодий Буковинець

Глобус відвідувачів

Статистика

На даний момент 203 гостей на сайті
 
Copyright © 2010 Телеканал "Чернівці".Всі права захищені.